afb Application Services AG

www.afb.de

afb Application Services AG

Europaweit agierender Gesamt-Dienstleister für digitale Prozesse

Die 1995 gegründete Münchner afb Application Services AG ist ein führender, europaweit agierender Gesamt-Dienstleister (Business Innovation und Transformation Partner). Wir optimieren und digitalisieren Prozesse von Herstellern, Vendoren, Finanz- und Service-Dienstleistern und steigern deren Innovationskraft. Das erreichen wir mit einem kunden- und projektspezifischen Mix aus Prozess-, Fach- und IT-Beratung, vollstufigen Business Solutions und modularen Business Services, Projekten, Applikations- und Infrastrukturbetrieb, Business Process Management und Outsourcing. Auf Best Practices und Branchen-Know-how basiertes Consulting schafft in Kombination mit unserem modularen IT-System die Grundlage für Effektivität, Effizienz und Innovation. Namhafte, internationale Unternehmen nutzen afb-Lösungen, um jährlich hunderttausende Transaktionen abzuwickeln.

European full service provider for digital processes

Munich-based afb Application Services AG has been a leading European full service provider (Business Innovation and Transformation Partner) since 1995. We optimise and digitise processes of manufacturers, vendors, financial and other service providers and increase their capacity for innovation. We achieve this with a customer and project-specific mix of process, business and IT consulting, comprehensive business solutions and modular business services, projects, application and infrastructure operation, business process management and outsourcing. Consulting based on best practices and industry know-how combines with a modular IT system to create a foundation for effectiveness, efficiency and innovation. Reputable international companies use afb solutions to handle hundreds of thousands of transactions yearly.